GfK Norge A/S, Dirch Passers Allé 76, 2000 Frederiksberg 

Tel: 3832 2120

Bliv klogere på GfK her 

Hvorfor være medlem af GfK's paneler?

 

Som medlem af GfK’s paneler, er du med til at præge udviklingen i den danske dagligvarehandel. Når du scanner varerne i din kurv og fortæller os årsagen til indkøbsturen, påvirker du hvordan dit indkøbssted skal se ud og hvilke produkter du finder på hylden. 

Viden om dine indkøbsvaner er guld værd for de danske supermarkeder, butikker og producenter, der udvikler sig på baggrund af din adfærd. 

Hver uge registrerer du dine indkøb via en app på din smartphone eller tablet, hvorefter vi analyserer dine indkøbsvaner.

Hvem er GfK?​
 

I GfK bruger vi din data til at give strategisk rådgivning om indkøbsadfærd, trends og strømninger, til de største aktører i danske dagligvarebutikker med det formål at udvikle dagligvarehandelen i Danmark. 

GfK er en af verdens største analysevirksomheder med aktiviteter i mere end 100 lande.
I Norden har vi specialiseret os i analyser af indkøbsvaner og adfærd.

 

Bag en masse computerskærme, sidder vores dygtige analysekonsulenter og går i dybden med det data, vores medlemmer registrerer. Vi er derfor hele tiden opdateret på indkøbsadfærd, trends og udviklingen i den danske dagligvarehandel.

Kom til vores internationale hjemmeside her

Vi leverer blandt andet analyser til disse danske aktører: 
  • Facebook Social Icon
  • YouTube Social  Icon
  • Apple Music Social Icon
  • Google Play Social Icon